Kdo z nás se nepotýkal s reklamací zakoupeného zboží v praxi. A kdo z nás taky na vlastní kůži nezažil, kolik problémů a stresů takovou reklamaci provázelo…Dámy a pánové, mám pro vás radu, jak reklamovat nekvalitní obuv. Sama jsem se setkala s tím, že pokud obuv koupíte u menšího prodejce, bohužel reklamace nebývají vůbec snadné. Možná se dočkáte i odpovědi, že obuv nemáte nosit, když venku prší….jako se to stalo mě. Zřejmě jsem se ještě před odchodem z domova měla poradit s rosničkou a podle toho se zařídit. Já to bohužel neudělala a problém byl na světě. Nedejte se tedy ničím odradit a na reklamaci přesto trvejte. Prodavač reklamaci sepíše a od následujícího dne běží 30denní lhůta, do kdy vám musí oznámit výsledek. Pokud vás prodejce včas neinformuje, můžete odstoupit od smlouvy.